mandag den 16. juni 2008

Agility

Dig har jeg da set før på Pias blog. Hej Divi!
Der var også en Border hvalp på alder med mig
Kan du gøre som de skrappe konkurrencehunde?
Det kan jeg da sagtens!












Vi var en tur forbi agility-stævnet på Trollesminde ved Hillerød i søndags.
Der var flere, der kom og spurgte: "Nå, er det en nede fra Pia?"
Vi traf også hende, som ikke vil træne hvalpe i SBH Kreds 3 i sommer, og hende, som står for unghundetræningen. Hun er ved at strikke et nyt program sammen for unghunde, som er en blanding af SL og det hidtidige ABC med spor og lydighed. Det lød spændende.

1 kommentar:

Pia sagde ...

Coco så også Divi i lørdags... Det bliver spændende hvis I kan komme til noget special træning....Glæder mig til at høre mere om. Det ser ud til at Cilja hygger sig....
Divi, Coco og Woogi legede meget sammen se video på min blog.