søndag den 5. oktober 2008

E-løb

Det er endnu ikke lykkedes Cilja at gøre noget ved 'cherif-fængslet'.
Det er faktisk mit indtryk, at hun ikke laver helt så meget ballade længere, når hun er alene.

Træningen nærmer sig Ciljas første prøve den 12. oktober. Jeg er godt tilfreds med, hvordan det udvikler sig. Vi har nok ikke til denne prøve en vinderchance, men det bliver uge for uge mærkbart bedre, og på længere sigt tror jeg, at vi kan komme langt.

I denne weekend var Cilja med i Dyrehaven som taskeholder, sammen med mor, for far, som løb med for anden gang. Som det fremgår af billedet, var det en kold og våd tjans. Vi var glade, da vi kunne sætte næsen hjemad!
Det blev til en helt pæn tid på 1:12:16. Det er godt to minutter bedre end sidste år. Og på våde og smattede stier.

2 kommentarer:

Sanne sagde ...

Ja vi var også til træning i dag - føj for et vejr. Coco er mest glad for bilen i sådan et vejr.

Forøvrigt flot dør i har fået - tager i patent på den type indendørs døre. Ha ha

Pia sagde ...

Hej hej. Aya og jeg glæder os til at høre eller læse om prøven. Aya er blevet kreds1 mester i går og hun skal snart op i en rally prøve. Jeg syntes det er fint med jeres dør og det er godt at den endnu holder.....