fredag den 16. januar 2009

Endelig kom Rikke hjem

Siden 1. september har Rikke og hendes veninde Mette været på rejse i Australien. I dag hentede vi dem i lufthavnen, og vi var spændt på, om Cilja kunne genkende Rikke. Det var der aldeles ingen tvivl om! De kastede sig bare i favnen på hinanden.
Jeg er løbet ind i en diskusprolaps, som har påvirket mit højre ben og fod, det er ved at blive undersøgt på Hamlet. Det ser heldigvis ud til, at jeg er i bedring. Så Rikke tager til træning i Roskilde i morgen med Cilja, det bliver sjovt at høre om. Rikke er rigtig god til hunde, så jeg er ikke i tvivl om, at det bliver sjovt for dem begge.
At min fod er i bedring, giver jeg Cilja æren for, det er sundt at gå de daglige ture.





1 kommentar:

Pia sagde ...

Først rigtig øv med foden, men godt Cilja hjælper dig,og velkommen hjem Rikke, jeg var slet ikke i tvivl om at Cilja ville kunne kende dig:-) Jeg er også sikker på at du er en god hundefører, jeg glæder mig også til at læse om det:-)
PS.Jeg tror Rikke ville nyde at være her ved mig og de små