torsdag den 22. januar 2009

Hjemme igen


Så er jeg vel hjemme igen.
Alt på privat-hospitalet Hamlet virker gennem- professionelt, og jeg følte mig hele vejen igennem i trygge hænder.
Billederne fra MR-scanningen var så skarpe, at kirurgen var heldig og dygtig nok til at ramme lige i plet, så operationshullet kunne begrænses til en minimal størrelse.
Der er ikke skåret i diskus, de generende udposninger kom af sig selv flydende ud ad hullet.
Alle smerter i benet og foden er pist borte, og nu kan jeg se frem til en genoptræningsperiode, så burde jeg have mulighed for komplet helbredelse.

Og sikke en dejlig velkomst, jeg fik af Cilja. Hun havde også hoppet rundt og gøet, da Kirsten talte i telefon med mig i går aftes.

3 kommentarer:

Pia sagde ...

Hvor lyder det godt, og hvor er det rart at man kan mærke man er i trykke hænder:-)

Sanne sagde ...

Rigtig god bedring. Jeg kan levende forestille mig, hvillken modtagelse du har fået. Det er nogle dejlig glade tøser vi har.

Håber at Ciljas udbrydning er ved og være overstået.

Kirsten og Jens sagde ...

Tak for jeres hilsener!
Håbe kan man jo altid, men hun er altså stadig strid - men også utrolig sød! Nu får jeg masser af tid til at gå små, men mange ture med hende.